Creatieve content die smaakt naar meer

Bakker Bart is er voor ieder eetmoment, van ontbijt tot lunch. In de winkel én digitaal. De uitdaging: online altijd aanwezig zijn met onweerstaanbare content. Op het juiste tijdstip, op de juiste plek.

BakkerBart 1
In het kort
Bakker Bart is al bijna vijftig jaar dé plek voor vers brood, lekkere tussendoortjes en heerlijke lunches. Dit doen we samen:
BakkerBart 2

 

BakkerBart 3

Van offline promotie naar een data-driven digitale strategie. Bakker Bart daagde ons uit. Het doel? Méér mensen naar de winkels. Tijd voor lokale targeting, personalisatie en smakelijke content op ieder eetmoment van de dag.

De ideale klantbeleving: vertaling van offline naar online.

shoot

Samenwerken met NOBEARS? Laten we starten met een audit of brainstorm.

Boek een brainstorm bij NOBEARS. Laat je gegevens achter en we vertellen je er graag meer over.

Benieuwd naar mogelijke verbeteringen in je systeem, applicatie of campagne? Met een audit van NOBEARS brengen we dit voor je in kaart.

Content, content, en nog meer content

Als fundament hebben we voor Bakker Bart een solide contentstrategie bedacht. Kanalen, doelgroepen, doelen - overal is aan gedacht. Op basis van de strategie maken we iedere maand weer een goed gevulde contentkalender. NOBEARS verzorgt alles: concepting, creatie van de visuals, copywriting, inplannen van de posts en het uitvoeren van campagnes.

BakkerBart 6

Beelden om van te smullen

Beelden moeten perfect passen bij een bedrijf en zijn doelgroep. Daarom doen we alles graag zelf. Voor zowel always-on content als themacampagnes plannen we ieder kwartaal een shootdag voor Bakker Bart. Onze in-house creatives bereiden alles tot in de (taart)puntjes voor. Zo bedenken we het concept, stellen we de shotlist op en regelen we modellen. En uiteraard leiden we tijdens de shootdag zelf alles in goede banen.

We love cookies (en andere data)

Wil je écht relevant zijn, dan moet je data nemen als uitgangspunt voor je strategie. Voor Bakker Bart betekent dit: snappen wat mensen lekker vinden. Met de implementatie van een DMP (Data Management Platform) bouwden we voor Bakker Bart aan eigen doelgroepen met interesse op basis van cookie-profielen en CRM-data. Door het verzamelen van deze data via owned en paid media verhogen we de relevantie van de boodschap. Zodat je geen donut ziet tijdens het koffiemomentje als je geen zoetekauw bent.

lunchtime

Ook trek in een heerlijke online strategie?

Dan moet je zeker contact opnemen met Kelly. Mail haar op kelly@nobears.nl of bel ons op 073 - 369 0000.

Kelly