Een sprong vooruit: de klantreis van Jumpsquare

 

Jumpsquare Group is de grootste exploitant van indoor trampolineparken in Noordwest-Europa. NOBEARS hielp bij het neerzetten van een hagelnieuw leisureconcept.

Jumpsquare 1
Met 30 parken in 4 landen en een doelgroep van jong tot oud is Jumpsquare voor iedereen een leuk dagje weg. Brand, platform en marketing zijn essentieel om deze brede doelgroep aan te spreken. Jumpsquare en NOBEARS hebben samen het volgende neergezet:
DSC01161 2

Het partnership met Jumpsquare begon from scratch. NOBEARS kreeg alle ruimte voor logo-ontwerp, neerzetten van een visuele stijl en bepalen van de technologische horizon. Inmiddels is Jumpsquare een gevestigde naam. De uitdaging is verschoven naar verdere groei en het slim toepassen van data.

jumpsquare banner

Van concept tot platform

We begonnen de partnership met Jumpsquare met het ontwikkelen van de huisstijl. Daarbij maakten we designs die uiteenliepen van landingpages tot complete aankleding van de trampolineparken. Ook qua techniek begonnen we vanaf nul. Hiervoor hebben we een platform gebouwd dat draait op het eigen NOBEARS-CMS, Sitekick. Het gebruiksvriendelijke systeem is te beheren op parkniveau en in meerdere talen.

collage v3

Samenwerken met NOBEARS? Laten we starten met een audit of brainstorm.

Boek een brainstorm bij NOBEARS. Laat je gegevens achter en we vertellen je er graag meer over.

Benieuwd naar mogelijke verbeteringen in je systeem, applicatie of campagne? Met een audit van NOBEARS brengen we dit voor je in kaart.

jumpsquare email marketing

Gepersonaliseerde e-mails

Jumpsquare heeft door de jaren heen een database van circa 70.000 bezoekersprofielen opgebouwd. Toch werd daar nauwelijks iets mee gedaan. NOBEARS is daarom begonnen met e-mailmarketing en automation. We startten met een analyse op de data die binnenkwam. Op basis daarvan hebben we het account opnieuw gestructureerd voor meer efficiƫntie en flexibiliteit. Na het opzetten van nieuwe e-mailtemplates en het verbeteren van de deliverability staat er inmiddels een uitstekende e-mailstrategie voor Jumpsquare. De resultaten? Een groei van 40.000 contacten, 110.000 verrijkte profielen en een stijging in de open rate van 20% naar 37%.

The sky is the limit

Jumpsquare is nog lang niet klaar met groeien. Nu het merk staat en bezoekers de website weten te vinden, is het tijd om de volledige customer journey te ownen. Zo zijn we begonnen met het versterken van de online aanwezigheid met een always-on campagne. Met de inzet van een CDP kunnen we pieken op de meest relevante momenten, en bijvoorbeeld meer halen uit kanalen zoals e-mail.

collage

Ook jouw online omgeving naar een hoger niveau tillen?

Dan moet je zeker contact opnemen met Kelly. Mail haar op kelly@nobears.nl of bel ons op 073 - 369 0000.

Kelly