De consument voor je winnen begint daar waar ze de meeste tijd doorbrengen. En waar jij als merk hun aandacht moet zien te grijpen. Door impact te maken op het juiste moment én door te verleiden met toffe content en acties.
Samen met retailers beantwoorden wij al jaren zulke vragen. Hoe grijpen we de aandacht van de consument? Hoe creëren we merkvoorkeur? En hoe meten we online performance door tot op de winkelvloer? Hiervoor gebruiken we data om marketingeuro’s effectiever in te zetten. Hyperlokaal getarget, persoonlijk, relevant én focus op meetbaar resultaat.
Omdat we al jaren bij retailers over de vloer komen, begrijpen we de dynamiek van retail. Tegelijk weten we wat er nodig is voor een succesvolle digitale strategie:
Alles staat of valt bij het begrijpen van je doelgroep. Wie wil je bereiken? Wat is hun motivatie? Waarmee kun je ze raken? We starten met een sterk concept.
Dat gaat verder dan segmenteren op socio-demografische kenmerken en interesses. Vooral voor retail zijn ook locatie, momentum en context belangrijke factoren.
Instagram Stories, een banner, pre-roll video, native of Facebook ad. Ieder online kanaal biedt weer andere mogelijkheden en wordt anders geconsumeerd. Dat vraagt dan ook om een creatieve doorvertaling van het campagneconcept. Herkenbaar & opvallend.
De juiste KPI’s opstellen – in lijn met je campagnedoelen - is enorm belangrijk. Allereerst om te bepalen of je campagne succesvol is. Maar ook om doorlopend te kunnen testen, meten en bijsturen. Want alleen zo behalen we het maximale resultaat uit je marketingbudget.
Uitnodiging:
Lezen wat we voor je kunnen betekenen is leuk. Maar dat levert jou geen klant extra op. Daarom nodigen we je graag uit om een uurtje met ons te sparren. Met het risico dat dat uurtje enorm uitloopt. We zeggen het er maar vast bij. Wat het je oplevert hangt af van je vraag. Maar een ding is zeker: je gaat altijd naar huis met nieuwe inzichten voor je digitale strategie.
Jelle Marra
073 - 369 0000
j.marra@nobears.nl