Als retailer wil je altijd het beste voor je klanten; de beste producten, de beste winkel ervaring, maar natuurlijk ook de beste digital experience. Alleen met de juiste retail marketing strategie en aanpak maak je de klantbeleving, zowel fysiek als digitaal, echt compleet. En laat NOBEARS nou dé partij zijn die jou daarbij helpt.
![]() |
Direct nieuwsgierig? App ons!Samen kijken we hoe we jouw retail marketing het beste vorm kunnen geven. Stuur onze Jelle vrijblijvend en low key een appje - hij vertelt je graag alles over wat we voor je kunnen doen. |
![]() |
van de klanten worden behouden met een sterke omnichannel strategie |
![]() |
van de klanten wil een gepersonaliseerde winkelervaring |
![]() |
van de klanten is bereid meer te betalen voor een geweldige klantervaring |
De klant wil op zoveel mogelijk manieren bij jou kunnen winkelen. Op elk moment van de dag. Niet alleen in de fysieke winkel, maar ook digitaal. En overal verwacht de klant dezelfde service, gemak en snelheid.
Het is aan jou om ervoor te zorgen dat je klanten een optimale ervaring beleven. Want met een goede omnichannel strategie bouw jij een sterker merk. Je stemt alle kanalen op elkaar af zodat iedereen een soepele koopervaring heeft. Ieder detail moet kloppen - dat zorgt ervoor dat klanten trouw blijven.
Oke, we weten nu dat we alle kanalen goed op elkaar af moeten stemmen. Maar wat klanten echt graag willen is een gepersonaliseerde winkelervaring. Het is een win-win situatie: jij weet wat de klant zoekt en kan daarop inspelen. De klant vindt zo sneller wat hij zoekt en kan sneller tot aankoop overgaan.
NOBEARS helpt jou hierbij. We starten met het bouwen van uitgebreide klantprofielen waardoor jij een pro wordt in personalisatie. Zo ben jij op ieder moment relevant op de juiste plek.
De beste retailmarketing voor jou door het optimaliseren van de digital customer experience.
Omdat we al jaren bij retailers over de vloer komen, begrijpen we de dynamiek van retail. Tegelijk onderzoeken we graag wat jij nodig hebt voor een succesvolle digitale strategie. Op deze manieren helpen we jou groeien:
|
Creative content die inspeelt op de klantbehoefteAlles staat of valt bij het begrijpen van je doelgroep. Wie wil je bereiken? Wat is hun motivatie? Waarmee kun je ze raken? We starten met een sterke contentstrategie en een uniek creatief concept. Vervolgens helpen we je bij het creëren en managen van de content. |
|
De juiste creatieve doorvertaling op de juiste plekkenInstagram Stories, bannersets, pre-roll video, native of digital advertising. Ieder online kanaal biedt weer andere mogelijkheden en wordt anders geconsumeerd. Dat vraagt dan ook om een creatieve doorvertaling van het campagneconcept. Samen bouwen we herkenbare, opvallende en succesvolle campagnes. |
|
Hoe preciezer je targeting, hoe effectiever je marketingTargeting gaat verder dan segmenteren op socio-demografische kenmerken en interesses. Vooral voor retail zijn factoren zoals locatie, momentum en context belangrijk. Wij zorgen ervoor dat jouw klanten in kaart worden gebracht en op de meeste relevante momenten bereikt worden. |
|
Doorlopend testen, meten en bijsturen op de juiste KPI’sDe juiste KPI’s opstellen - in lijn met je campagnedoelen - is enorm belangrijk. Allereerst om te bepalen of je campagne succesvol is. Maar ook om doorlopend te kunnen testen, meten en bijsturen. Want alleen zo behalen we het maximale resultaat uit je marketingbudget. |
Van offline promotie, naar een “data-driven” digitale strategie. Een switch waar je als retailer eigenlijk niet meer omheen kunt. Bakker Bart daagde ons uit. De traditionele folders de deur uit: geen algemene promotie meer voor Bakker Bart. Tijd voor hyperlokale targeting, personalisatie, tijdgebonden promoties en smakelijke content op ieder eetmoment van de dag. Méér mensen naar de winkels, dat was het doel!