Digitalisering brengt enorme uitdagingen met zich mee voor de retail-branche. De klantreis van oriëntatie tot aankoop is veranderd. Maar waar uitdagingen zijn, liggen kansen. Wij zijn een partner met de kennis en creativiteit om een retailer duurzaam te laten groeien. We denken de online beleving voor jouw winkel uit in een concept en hebben de specialisten in huis om daar een werkende digitale formule van te maken voor de lange termijn.
We bekijken zorgvuldig alle online en offline contactmomenten met jouw klant. Zo zien we waar kansen liggen om nieuwe contactmomenten te creëren of bestaande waardevoller te maken. Deze doordachte klantreis vormt de basis om de kansen die het digitale landschap biedt volledig te benutten.
Het is niet voor het eerst dat we dit doen. Wij zijn trots op wat we maken. Bekijk de cases over het werk dat we al gedaan hebben voor verschillende retailers.
Omdat de klantreis dwars door digitaal en fysiek heen loopt, moet elk contactmoment naadloos op elkaar aansluiten. Hoe een klant jouw merk beleeft moet van online oriëntatie tot aankoop in de winkel - of andersom - net zo sterk zijn. Met ons multidisciplinaire team creëren we dat, van een unieke online ervaring tot een ongekende winkelbeleving die klopt bij jouw merk.
We bedenken een formule en werken die volledig uit. Maar een succesvol concept willen we ook bewaken - en optimaliseren of uitbreiden waar we nieuwe kansen zien. We zijn een partner die met je mee blijft denken.
NOBEARS is ISO/IEC 27001 gecertificeerd én aangesloten bij Dutch Digital Agencies (DDA), de branchevereniging en kennisorganisatie van de beste digitale bureaus.
Neem contact op met Rens van Geel via rens@nobears.nl